Wielu naszych klientów zadaje nam pytanie jakie wizytówki są lepsze. Czy lepiej wydrukować W.  Zawsze polecamy wizytówki dwustronne ponieważ, mimo trochę wyższej ceny, wyglądają o wiele atrakcyjniej. Oczywiście pod warunkiem, że z wizytówki nie zrobi się ulotki reklamowej.

Dlaczego warto wybrać wizytówki dwustronne?

Dobrze zaprojektowana i wydrukowana wizytówka dwustronna zrobi o wiele większe wrażenie na osobie, która ją otrzyma. Aby osiągnąć taki efekt należy przygotować prosty elegancki projekt, w którym na pierwsze stronie naleźy umieścić nieduże logo oraz ładnie rozmieszczone dane teleadresowe. Sposób rozmieczenia zależy oczywiście od ilości informacji jakie są do umieszczenia na tym małym kawałku kartoniku.

Drugą stronę można wykorzystać na wiele sposobów. Najczęściej  umieszcza się na niej  krótką ofertę, wystarczy dosłownie kilka linijek tekstu, napisaną czcionką do odczytania, której nie trzeba będzie używać lupy. Pamiętaj, źe wizytówka to nie ulotka dlatego powinny tam się znaleźć tylko naprawdę niezbędne informacje.
Zamiast oferty można umieścić logo. Logo może być umieszczone na kolorowym lub też białym tle. Trzeba zwrócić uwagę na jakim tle będzie lepiej wyglądało. Jeżeli wybieramy tło kolorowe to należy dobrać taki kolor, który nie będzie zlewał się z firmowym logo.
Ostatnio modne stało się umieszczanie na wizytówkach QR kodu. Kod taki może zawierać wszystkie dane teleadresowe. Można go sfotografować telefonem komórkowym i w ten sposób przenieść automatycznie wszystkie dane kontaktowe  do ksiąźki adresowej w telefonie bez potrzeby ich ręcznego wprowadzania. Aby to zrobić będzie potrzebna specjalna aplikacja.